Feral Druid - 910 ish

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
Kattengustaf

Feral Druid - 910 ish

Inlägg av Kattengustaf » tis jul 25, 2017 3:40 am

Karaktärsnamn och BNet tagg: IGN = Kattengustaf, BNet tagg = Kattengustaf#1814

Vad ansöker du som? Raider, eller social member: Raider

Klass: Druid

Primär spec: Feral

Link till din armory profil: https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... ttengustaf

Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för Raider sökande): http://imgur.com/a/tWIX0

Har du en authenticator? Ja

Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för Raider sökande): Har inga

Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för Raider sökande. Mja, ibland men väldigt sällan, jag brukar kolla med andra spelare på nätet med sånt.

Varför vill du söka till Magister Dixit?: Svensk guild.

Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?: Jag lämnade Equinox efter en raid kväll för att... Jag blev anklagad saker som jag inte gjorde fel, och om jag gjorde en sak fel, så var det 2-3 spelare som hoppade på mig, jag tyckte det var väldigt dålig still utav dom, en ny spelare som har inte testat ToS medans dom har gjort det i 4 veckor och fortfarande sitter och progressa på heroic... Jag kan säga så här. Jag gjorde misstag, men jag blev anklagad mer än vad jag gjorde. Tålamodet i Equinox var väldigt låg, vi kom till Avatar och efter 2 wipes så bänkade dom, och det var inte jag som wipade raiden om man kollar på logs. (deras logs är privata).

Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för Raider sökande): Började lite grann i HFC, 13/13HC. 7/7M EN 2/3M och 7/10M (kunde fixat 8/10M för att star augur var inte svår, men jag han tröttna på spelet innan.

Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för Raider sökande): För en guild som var 4/10M i nighthold, ni ställer väldigt höga krav.

Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för Raider sökande): Fury warrior, men meh jag föredrar min drulle.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för Raider sökande): bra tider.

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?: För att jag har ingen husse :/ min mor lämnade mig när jag var 2 månader gammal och jag har vandrat länge för att hitta vad jag söker efter, meow ;3

Användarvisningsbild
Hirindar
Officer

Re: Feral Druid - 910 ish

Inlägg av Hirindar » tis jul 25, 2017 11:12 pm

Du hade inte behövt göra en ansökan, det var mer förr när mythic var huvudfokus. Du är välkommen som trial!
Mvh Hirindar, GM

Bild

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"