Guild invite Wow

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
algotjensen

Guild invite Wow

Inlägg av algotjensen » fre maj 05, 2017 9:57 pm

Karaktärsnamn och BNet tagg: "Slaktgott" Gotte#2135

Vad ansöker du som? Mythic raider, Casual raider, eller social member: Mythic/casual

Klass: Death Knight

Primär spec: Frost

Link till din armory profil: http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ott/simple

Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för mythic sökande): https://gyazo.com/14c2e989f54fd8c50af03e9cea07db02 dassig bild, men den får ni nöja er med sålänge.

Medel ping till Twisting nether (För info: https://i.imgur.com/bXHInwI.png) (endast för mythic sökande) (IP: 80.239.149.96): "50ms"

Har du en authenticator? Ja/Nej: nej

Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för mythic sökande): ******

Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för mythic sökande, Ja/Nej): Har tillräcklig hjärnkapacitet för att klura ut det själv utan addons.

Varför vill du söka till Magister Dixit?: Vill vara med i en svensk raiding guild o progressa lit, har alltid varit roligt :)

Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?: vi var(är) ett gäng irl polare som ha snickrat ihop en liten guild men vi raidar aldrig, kör bara lite mythic+ och sånt mys.

Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för mythic sökande): var som mest aktiv under Wotlk under Icc tiden, roligaste tiden i mitt wowäventyr, var med o progressa men en guild, och det var på denna gubben som jag applyar här med. annars raida jag lite under Firelands men har ingen minne av det, men det var inte så seriöst hehe, annars har jag bara spelat lite till och från :)

Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för mythic sökande): Jag har lirat på denna Dk:n under nästan hela mitt wowliv, vet vad han kan göra och vad han inte kan göra. Måste påpeka att jag har en hjärna som förstår att man inte ska stå i eld osv, men tanke på att det är ont om det nuförtiden känns det som.

Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för mythic sökande): Kör blood som OS, har samma gear där som på frost, alltså inte tanktrinks, men det duger för mythic+ o inget annat än sålänge.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för mythic sökande): Perfekta tider för mig som jobbar 07.00-16.00 och har träning på tis-torsdagar

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?: som sagt jag har en helt fungerande hjärna.

Användarvisningsbild
Hirindar
Officer

Re: Guild invite Wow

Inlägg av Hirindar » lör maj 06, 2017 12:51 am

Du är välkommen, /w hanshieldo eller hirindar för invite
Mvh Hirindar, GM

Bild

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"