Ret paladin - mythic raider apply

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
xpoze

Ret paladin - mythic raider apply

Inlägg av xpoze » sön mar 05, 2017 10:48 pm

Karaktärsnamn och BNet tagg:
Xpozé
xpoze#2266
Vad ansöker du som? Mythic raider, Casual raider, eller social member:
mythic raider
klass: paladin
Primär spec:
ret
Link till din armory profil:
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... 9/advanced
Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för mythic sökande):

Medel ping till Twisting nether:
50
Har du en authenticator? Ja/Nej:
ja
Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för mythic sökande):
https://www.warcraftlogs.com/rankings/c ... 01/latest/
Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för mythic sökande, Ja/Nej): ja

Varför vill du söka till Magister Dixit?:
söker efter en ny svensk raiding guild som passar mina tider och mål inom wow, Magister dixit verkar passa bra för mig.
Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?:
Snygga pojkar, fick nytt jobb tiderna passade inte, valde att gå social för ungefär 1 vecka sedan.
Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för mythic sökande):
Wrath: icc 7/12HC
Cata: allt clearat inom rimlig tid på HC utom spine & madness i DS och Ragnaros då min guild disbandade och hann inte börja på ragnaros innan ds släpptes.
slutade raida när min guild disbandade. började med PVP i MoP gick ifrån 0 arena exp till strax över 2600 cr & 2850 mmr som Ret paladin i mop, spelade lite i Wods första säsong slutade på 2500 cr tyckte spelet var allmänt tråkigt så jag slutade tills legion kom ut.
Legion: 7/7M Cutting edge 1/3M Tov Efter nerf, joinade en guild sent i legion så vi hann aldrig progga i Tov innan nerfen kom, sen fick vi attendance problem så det blev inte mycket tov progress.
4/10M i NH med snygga pojkar
Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för mythic sökande):
https://www.warcraftlogs.com/rankings/c ... 01/latest/
Mina logs är inte speciellt imponerande men jag har inte raidat Mythic mer än en pug nu när jag har två dps legendarys istället för att sitta två dåliga igenom hela EN & Tov tills för två veckor sedan ungefär.
Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för mythic sökande): Prot 50 traits~ DH havoc 45 traits ~ Bis ring & prydaz 895 ilvl Eq nära mythic klar.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för mythic sökande):
passar mig jätte bra eftersom att jag slutar 18:45.

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?:
Hade 100% attendance tills jag fick ett nytt jobb i min förra guild, alltid 100% fokus i raids, klarar av att sitta ute ifrån progress på bossar för guildens bästa om min klass inte är den bästa på fighten. förstår hur progress fungerar, taktiker & utförande > högst dps, när man lärt sig fighten så går det ju såklart att pressa högre dps än de första pullsen.

Iseos

Re: Ret paladin - mythic raider apply

Inlägg av Iseos » mån mar 06, 2017 6:32 pm

Tack för din ansökan! Ska diskutera din apply med övriga officers så återkommer med ett svar.

//Iseos

Iseos

Re: Ret paladin - mythic raider apply

Inlägg av Iseos » tis mar 07, 2017 1:20 am

Du är välkommen som trial! /w en officer ingame för invite (Iséós, Hirindar, Quirinia, Macanudo eller Boostedpug)

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"