Ansökan som mythic raider

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
fejlinator3000

Ansökan som mythic raider

Inlägg av fejlinator3000 » ons jan 18, 2017 4:53 am

Karaktärsnamn och BNet tagg:

Moonybolt andreas1337#2150

Vad ansöker du som? Mythic raider, Casual raider, Partisan raider eller social member:

Mythic raider

Klass:

Priest

Primär spec:

Holy

Link till din armory profil:

http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... olt/simple

Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för mythic sökande):

http://imgur.com/a/EL3Qs

Medel ping till Twisting nether (För info: https://i.imgur.com/bXHInwI.png) (endast för mythic sökande) (IP: 80.239.149.96):

29

Har du en authenticator? Ja/Nej:

ja.

Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för mythic sökande):

har tyvärr inga logs tillgängliga.

Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för mythic sökande, Ja/Nej):

kan göra simpla weakauras, men oftast importerar jag.

Varför vill du söka till Magister Dixit?:

Jag blev tipsad av ett flertal members i eran guild ( Pektor/Csi/cpb/ ryoshi ) efter det jag hört av dom så verkar eran guild vara en seriöst och strukturerad guild där atmosfären ändå är behaglig, låter som en guild som skulle passa mig bra.

Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?:

Min förra guild disbandades under progression på grund av för mycket folk som leavade.

Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för mythic sökande):

Raidade inte i WOTLK så jag fortfarande var relativt ny till spelet men i cata clearade jag Baradin hold och Dragon soul på Normal och ett fåtal bossar på heroic, i mop så började mitt intresse för pvp växa så satsade desvärre inte lika mycket på raidingen, clearade dom flesta raidsen på normal och tog ett fåtal hc bossar. i WoD så clearade jag Highmaul på HC och några mythic bossar samt full clear på HFC hc och några mythic bossar, var dock aldrig riktigt en hardcore raider då mitt intresse för pvp bara blev större och större. Nu i legion så clearade jag full EN hc relativt fort men sen efter guild disband så la jag full focus på pvp, i Vindictive säsongen var min högsta rating ( som Resto druid ) i 3v3 2649 ( Moonycow är charens namn ), och nu har jag bestämt mig efter att som jag nämnde ovan fått tips från kompisar om eran guild och är sugen på att koncenterera mig mer på raiding.

Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för mythic sökande):

http://imgur.com/a/6i0Hr eftersom jag tyvärr inte har några loggar så kan jag i alla fall visa att jag har spelat med mitt 3v3 team på 2.8 mmr ( i vindictive säsongen ) , eftersom min druid var ally då var namnet då Moonywolf. jag har också varit Supreem rank på cs och har full WOD CM clear.

Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för mythic sökande):

har Disc som offspec, och skulle såklart kunna bytatill det om holy skulle bli nerfat osv.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för mythic sökande):

dom passar utmärkt

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?:

jag är en seriös och engagerad person, blir inte grinig över loot, och jag strävar alltid efter att bli bättre, tar även mer än gärna emot kritik som kan förbättra mitt spelande.

fejlinator3000

Re: Ansökan som mythic raider

Inlägg av fejlinator3000 » ons jan 18, 2017 9:31 am

Vill också tillägga att jag blev Gladiator denna season som resto druid också.

Iseos

Re: Ansökan som mythic raider

Inlägg av Iseos » ons jan 18, 2017 4:18 pm

Du ligger lite efter i traits. Men vet att du kämpat på bra för komma ifatt så bara fortsätt med det.
Välkommen som trial iaf och bara till /w en officer för invite

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"