Mythic Ansökan

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
Bondeuz

Mythic Ansökan

Inlägg av Bondeuz » mån jan 09, 2017 5:33 pm

Karaktärsnamn och BNet tagg: Bondeuz, bondeuz#2945

Vad ansöker du som? Mythic raider, Casual raider, Partisan raider eller social member: Mythic Raider

Klass: Fury Warrior

Primär spec: Fury

Link till din armory profil:http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... z/advanced

Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för mythic sökande): http://i.imgur.com/3hXEX92.jpg

Medel ping till Twisting nether (För info: https://i.imgur.com/bXHInwI.png) (endast för mythic sökande) (IP: 80.239.149.96): http://i.imgur.com/rwNICNB.png 27ms, se bild.

Har du en authenticator? Ja/Nej: Ja

Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för mythic sökande): https://www.warcraftlogs.com/rankings/c ... 039780/10/

Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för mythic sökande, Ja/Nej): Ja, jag har skapat mina egna weak auras helt själv och skulle säga att jag är dugligt kunnande över weak auras.

Varför vill du söka till Magister Dixit?: Jag söker efter en svensk guild som har stadig progression och duktiga spelare, har varit i icke presterande guilds före detta och letar efter med stadigt och duktigare folk att spela med. Samt att jag föredrar att spela med svenska gubbar.

Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?: Mina irl's bytte över till horde och jag hängde med, samt var jag inte helt nöjd med min förra guild eftersom alla presterade inte till den nivån jag förväntade mig av en guild.

Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för mythic sökande): Legion är faktiskt min första expansion så historik inom raiding osv har jag inte mycket men jag skulle kalla mig själv ernfaren inom Legion och va de har att komma med. Jag är alltid på framfoten med ny content och vill gärna veta hur jag ska tex klara av den kommande raiden med tacts osv.

Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för mythic sökande): Jag har fått väldigt bra logs inom HC raiding och tror att jag minst skulle kunna prestera lika bra inom mythic raids ifall jag fick chansen. Jag har knappt haft chans att ens raida mythic än eftersom jag har haft halv stabila guilds och hoppat lite emellan. Samt aldrig varit med i en guild som clearar mythic content utan problem, men jag är väldigt sugen på att komma med i en och bli en del av den.

Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för mythic sökande): Jag har prot som offspec men spelat det endast en liten del i m+, har också en fire mage som ligger på 870 ilvl dock med väldigt dåliga legendaries (scotch belt & casting boots), så den presterar inte till en mythic nivå. Men jag börjar bli mer säker på fire mage rotation och deras roll i raids men jag kan inte säga att den drar siffrorna som behövs.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för mythic sökande): Jag är helt okej med raiding tiderna.

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?: Jag är en 20 årig pajk som gillar att lira wow och inte så mycket mer. Jobbar halvtid så har mycket tid att lägga på wow. Jag älskar också nya utmaningar och vill helst se mig själv inom en mythic raid innan Night Hold drar igång. Jag tar kritik väldigt bra och vill alltid hitta mer sätt som jag kan förbättra mig på som spelare och socialt inom en guild.

Iseos

Re: Mythic Ansökan

Inlägg av Iseos » mån jan 09, 2017 11:40 pm

Kul att du valt att söka dig till oss!
Väl skriven apply och dina logs ser bra ut. Dock har du ju som du själv skriver inte spelat wow speciellt länge så tänkte väl passa på att fråga om du har spelat några andra spel tidigare och har du isf några "achivments" inom dem?
Försöker mest fiska lite efter vad du är för typ av spelare då vi inte har någon historik att gå på :)

//Mvh Iseos

Bondeuz

Inlägg av Bondeuz » tis jan 10, 2017 8:23 pm

Well, jag har spelat league sen det kommit ut och har legat runt diamond 4 hela tiden så inte någon utav de bästa men bra nivå att se förbättring på. Också spelar cs:go ett bra tag och var global i mina bästa dagar. Annars så har jag inte så mycket väldigt stora grejer o prata om, spelat diablo 3 också i vissa seasons och varit hög paragon level tills de blev drygt och jag la av. Ifall du undrar något mer så är det bara o fråga! :)

Iseos

Inlägg av Iseos » ons jan 11, 2017 1:01 am

Tackar för svaret. Har diskuterat din apply och du är välkommen som trial. Bara till /w en officer för invite till guilden när du är redo.

//Iséós

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"