Ansökan Mythic Raider

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
CozyPapaBear

Ansökan Mythic Raider

Inlägg av CozyPapaBear » tor dec 29, 2016 7:31 pm

Karaktärsnamn och BNet tagg:
CPB-TwistingNether, CozyPapaBear#2223

Vad ansöker du som? Mythic raider, Casual raider, Partisan raider eller social member:
Mythic Raider

Klass:
Jag har Mainat paladin sen early WoD.

Primär spec:
Både protection(Artifact trait 42) och retribution(Artifact trait 31) men alla mina legendaries är på protection

Link till din armory profil:
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... Cpb/simple

Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för mythic sökande):

Medel ping till Twisting nether (För info: https://i.imgur.com/bXHInwI.png) (endast för mythic sökande) (IP: 80.239.149.96)

Har 28 som medel ping.

Har du en authenticator?
Ja det har jag

Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för mythic sökande )
https://www.warcraftlogs.com/rankings/c ... 767710/10/
Var ett tag sen jag progressa så kanske inte stämmer till 100%

Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för mythic sökande, Ja/Nej):
Ja, gjort lite själv och importerat en del.

Varför vill du söka till Magister Dixit?:
Jag har kompisar som raidar hos er och dem säger att det är en seriös raiding guild där ni inte är för tryhard men fortfarande seriösa när det gäller trots era få raid dagar så har ni fått bra progress och det skulle passa perfekt för mig. Jag tog ett litet break från raiding och vill gärna komma tillbaka i raiding formen igen.

Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?:
Dem tog inte raiding tillräckligt seriöst som gjorde att jag inte ville stanna kvar, officers var respektlösa emot raiders och det var för mycket snack o skojade på progress, var lite random moments där dem kickade pga att man missade 1 raid när man hade förvarnat att man skulle missa det. Därefter tog jag mitt break och vill gärna komma tillbaka.

Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för mythic sökande):
Jag började spela Wow I cata, har 8/8 DS N, 6/12 ToT N, 14/14 SoO N, HFC 13/13 HC (curve), 1/13 HFC M innan prepatch, 3/13 HFC M Prepatch, 7/7 HC 4/7 M EN, 2/3 HC ToV.

Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för mythic sökande):
Jag har väldigt höga kunskaper om min klass och jag har ambition inför att raida progress i ToV och förhoppningsvis Nighthold när det väl kommer. Jag har alltid gillat raiding och har alltid gillat en bra gemenskap i raiden.

Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för mythic sökande):
Som jag skrev tidigare har jag inga problem alls om vilket spec jag spelar men jag har alla mina legendaries för protection, jag har en DH Tank i 863 Ilvl och jag håller på att levela en Druid Tank.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för mythic sökande):
Det passar perfekt för mig så det blir inga bekymmer.

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?:
Jag är 18 år gammal, just nu är jag arbetslös men letar efter deltidsjobb runt om i Stockholm. Jag är seriös när det behövs och kommer alltid förberedd inför raids eller liknande, jag är öppen för kritik och hjälp om det kan förbättra hur jag spelar.

Användarvisningsbild
Hirindar
Officer

Re: Ansökan Mythic Raider

Inlägg av Hirindar » fre dec 30, 2016 1:36 am

Hur ställer du dig till att köra fulltime retri?
Mvh Hirindar, GM

Bild

CozyPapaBear

Inlägg av CozyPapaBear » fre dec 30, 2016 2:44 am

Finns inga bekymmer alls.

Macanudo

Inlägg av Macanudo » fre dec 30, 2016 5:10 pm

Vi tar in dig på trial som retri. Se till att skaffa 35 traits i specen ASAP.
420blztfgt

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"