Ansökan Turlach

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
Turlach

Ansökan Turlach

Inlägg av Turlach » tis dec 27, 2016 11:02 pm

Vad ansöker du som? Mythic raider, Casual raider, Partisan raider eller social member:

Klass:
Monk

Primär spec:
Windwalker

Link till din armory profil:
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ach/simple

Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för mythic sökande):

Medel ping till Twisting nether (För info: https://i.imgur.com/bXHInwI.png) (endast för mythic sökande) (IP: 80.239.149.96):
Under 45ms (Bor i Dublin så sitter nära servrarna)

Har du en authenticator? Ja/Nej:
Nej

Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för mythic sökande):

Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för mythic sökande, Ja/Nej): Nej

Varför vill du söka till Magister Dixit?:
Polare med Deitrius och han har gjort lite research.. Vill hitta ett gille där jag kan tids nog börja köra raids igen

Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?:
Har haft ett break på några år men spelat Wow sedan första veckan dom releasde.. Blev med i Evil Lotion nyligen men den dog ut plötsligt.

Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för mythic sökande): Har raidat en del under dom först 4-5 åren av wow men varit ett tag sedan.

Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för mythic sökande):

Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för mythic sökande): Ska jobba upp min Healer spec. så man kan hoppa in när det är tunt med healers dock så tror jag inte kommer vara redo för raid på ett bra tag som healer.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för mythic sökande):

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?: Spelat i snart 20 år.. Hjälper gärna till om nån vill ta en achievement, quest osv.. Grym på dåliga One-liners!

Patrask

Re: Ansökan Turlach

Inlägg av Patrask » tis dec 27, 2016 11:32 pm

Grym på dåliga one-liners säger du? Antagen!

Whispra mig när jag är online så tar vi ett snack! Kolla gärna info med Deitrius innan!

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"