Ansökan Deitrius (casual)

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
Deitrius

Ansökan Deitrius (casual)

Inlägg av Deitrius » sön dec 25, 2016 11:41 pm

Karaktärsnamn och BNet tagg:
Kellhus#2572
Deitrius

Vad ansöker du som? Mythic raider, Casual raider eller social member:
Ganska casual. Har spelat MMORPG's sen hedenhös. Raidat i EQ, Vanilla WOW (40-manna Molten core...Den där +4 daggern som rogue! ACK!)
Vill helst hitta en svensk gille , because reasons (lättare att bonda...), och försöka hänga med när man kan, om plats finns, på Mytchis/raids.
Vill helst finna ett större community jag kan joina, men svennar, där jag kan bidra där jag kan.

Klass:
DK

Primär spec:
Unholy
Link till din armory profil:
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ius/simple
Screenshot på ditt RAIDING UI (endast för mythic sökande):
INte där än..Skulle vara kul dock...
Kör ElvUI sen några dagar...Försöker hitta min layout...Allt är KAOS nu.

Medel ping till Twisting nether (För info: https://i.imgur.com/bXHInwI.png) (endast för mythic sökande) (IP: 80.239.149.96):
(32ms ish, söker dock casual :) )
Har du en authenticator? Ja/Nej: Nope, byter nallar hela tiden, bara annoying , tror på att ha bra lösenord/byta dem emelleanåt :)

Länk till Warcraftlogs eller liknande för din karaktär (endast för mythic sökande):
Wut? :)

Har du erfarenhet av att skapa egna weakauras eller liknande för att hjälpa dig själv eller andra och för att lösa enkla problem? (endast för mythic sökande, Ja/Nej):
Nix, vill köra mytchis när plats finns...Inte där än dock :) Newb trots 17 år MMORPG:ande :)

Varför vill du söka till Magister Dixit?:
Googlat lite på Svenska gillen (vill helst ha svensk gille för jag efter, 17 år inte orkar med internationella gillen. Lättare att bonda "på riktigt" med svennar), och dixit dyker upp hela tiden.

Berätta om ditt förra guild, varför lämnade du dem?:
Evil Lotion. Det dog dagen efter jag joinade typ......Efter jag joninde igen efter 5 år....
Räkna upp gillen från 10 år tebaks som Draconic Tribe i EQ/DAOC räknas nog inte :) (ja, jag är lastgmammal)

Vad har du raidat historiskt, när/var & hur (endast för mythic sökande):
I wow? WOTLK så raidade jag en hel del , vi var 25 manna Naxx på farm, hade börjat uludar 25 smått (tror vi viar inne på 6:e bossen) när jag gav upp.

Bevisa på något sätt för oss (helst genom loggar) varför just du anser dig vara en exceptionell spelare? (endast för mythic sökande):
Not there yet....

Vilken sekunderdär spec har du samt har du några alts vi bör känna till? om någon av dem redan är mythic klar så skriv det här med. (endast för mythic sökande):
Har inte tid för alts. Har en 100 monk, 103 DH, men tiden räcker inte. Min UH DK är manin nu, det jag speccar på smått just nu utöver det är Blood (tank) för gear.

Hur ställer du dig till att raida på våra raidtider och raiddagar? (endast för mythic sökande):
Causal. Om jag signar, lovar jag fan att komma. Men signar som casual, men målet är att haka på iaf nån gång i veckan om plats finns!

Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?:

Klassisk anställningsintervju :)
Kondenserat: Letar efter ett (helst) svensk gille, sett er nämnas på många ställen, ser attt ni ofta är några på (10+ varje gång jag kollar). Tror jag är en ganska bra player, letar dock idag efter Casual, men när jag ställer upp är jag oftast någon som lyssnar. Är en ganska trevlig snubbe (har 2 kompisar som även dem söker lite mer plats, så ni får gärna lyfta för dem...
(http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... lia/simple och
http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... ach/simple).

Vill gärna raida mer , köra mythics mm. Är 43 år (japp, lastgammal sade ju det), så kan nog (*ish) klassificeras som "mogenn", även om många ablsout inte håller med...

Patrask

Re: Ansökan Deitrius (casual)

Inlägg av Patrask » mån dec 26, 2016 2:49 pm

Dra iväg en whisper till mig om du ser mig online så gör jag detsamma så får vi ett snack! Borde funka bra att komma med i casualgruppen när vi sätter igång igen dock!
/Patrask

Deitrius

Re: Ansökan Deitrius (casual)

Inlägg av Deitrius » mån dec 26, 2016 10:35 pm

I will :)

Skriv svar

Återgå till "Ansökningar"