DH Havoc

Ansök till magister dixit, antingen som raider, social eller för något annat av våra spel.
Kategoriregler
Zimplo

DH Havoc

Inlägg av Zimplo » mån dec 12, 2016 11:10 pm

Gamertag / Bnet ID:
Zimplo#2491
Nickname:
Onanilapp
Vilka karaktärer spelar du helst och varför?:
DH, För att jag spelat detta spel sen det kom ut och vill ha nya utmaningar så startade en DH och nu är det min main. Kan rerolla DK om ni vill men inget gear så behöver tid isf
Varför vill du söka till Magister Dixit?:
För det är en svensk guild och ser bra ut inför Nighthold
Har du varit med i någon annan klan/team? varför lämnade du dem?:
Ja under Legion ett antal har jag bytt runt men aldrig hamnat i någon med en bra och aktiv gm så aldrig kommit någon vart.
Har du tidigare erfarenhet av klanspel?, vilka och när i tiden?:
Jag har spelat till och från sen det kom ut, raidat mycket i wotlk kommer inte ihåg guilds men clearade naxx och iccHC nästan. Cata clearade jag både FL25HC och DS25HC med The Rising Sun och joina en svensk 10man guild i slutet "Smokin aces" som jag även döda några hc bossar i mist med tills den disbanda sen har jag inte raidat så mycket pga brist på tid men nu har jag tid och vill börja raida orentligen igen men inte hittat rätt guild att progressa med. Har spelat CS sen jag var 10 också är 22 nu kanske inte har med det här att köra men har ett lagtänk och oftast ligger på en semi ledande position.
Har du möjlighet att spela en eller flera kvällar i veckan?:
Alla dagar är möjliga för mig beroende på vad som händer i livet men inget som är planerat under dom tiderna.
Berätta något om dig själv, varför borde vi ha med dig?:
Jobbar som snickare och om jag inte spelar eller jobbar så är jag på gymmet. Har en vinnarskalle och älskar att progressa. Ibland tar det lång tid att få ner bossar men bästa känslan är när hor bossen dör! :twisted: Har lätt för att lära mig bossar och tacklar kritik på ett bra sätt, inget skrik och drama! :)
Har ni andra frågor eller något så whispra mig ingame.

Återgå till "Ansökningar"